spy? ja tack!

Idag är det torsdag, sedan i går vid 12 tiden har jag mått sjukt illa. Inte konstant men i vågor, riktigt illa också..! I natt har jag sprungit upp på toa 325gånger tror jag men det är aldrig tillräckligt illamånde så att jag kan få kräkas utan det ligger alldeles på gränsen.. Jag toksvettas skakar och mår så illa men kan inte spy..!

Om det är tänkt att jag ska få magsjuka får det gärna starta nu så att den går över någongång..! När jag klev upp i morse mådde jag fortfarande illa men vid halv elva blev jag pigg så jag tog en kopp te och gick sedan ner på helex. MISSTAG...... Efter 35 minuter höll jag på dö.. trodde helt ärligt att jag skulle spy rakt ut i lokalen. Hela vägen hem snurrade huvet och jag var på vippen att ta hissen en våning upp till lägenheten eftersom det känndes som benen inte bar mig hela vägen. När jag kom in föll jag ihop på golvet till Ruts stora förtjusning. Men en hund hoppandes i ansiktet är inte det bästa när man mår illa, särskillt inte när hon precis har tuggat på ett rökt märgben...

tror att jag låg 15 minuter sen lättade de och nu är de bara lite halv illa igen...? konstigt de här.

Jaja det här måste vara det minst intressanta man kan läsa om idag och jag vet inte hur många gånger jag använde ordet spy/kräkas, men jag avslutar med en fin bild från vår prommis runt Sidsjön för någon vecka sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0