Sundsvalls blå är dom bästa, heja heja heja Sundsvall!

När jag var yngre var jag medlem i Sundsvall hockeys fanclub, jag var på varje match och älskade att skrika hejarramsor och skällsord! Ikväll ska jag göra comeback efter ca 10år och det ska bli sjukt roligt! :) Jag har letat fram min gamla keps som jag alltid hade på mig då så att jag får rätta feelingen. Halsduken hittade jag tyvärr inte.. Nån måste ha snott den!!!!

Så här kommer ni se mig ikväll,

UUUUUUUUUUUUT med packet *klapp klapp klapp*!!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

jag har inga kommentarer.....jag ryser bara ;)



Hahaha, jag bara dummar mig. Vad cool du ser ut =)

2010-02-17 @ 14:31:24
URL: http://shira82.bloggagratis.se
Postat av: Walle

Halsduken kanske har varit med i en brand, å kepsen lyckades klara sig.... konstigt

2010-02-17 @ 16:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0