TRÖTT!!

Jag är så sjukt trött! Ska faktiskt bli skönt när OS är över så man kan återgå till normal dygnsrytm! ;) Träffade Lina häromdagen också och nu ligger hon med magsjuka, det känns stabilt...! Stackars Lina!

Idag ska jag plugga och kanske gå och kolla lite på bokrean, jag älskar bokrea men det slutar alltid med att jag bara har köpt nån kokbok haha! jag som inte ens följer recept när jag lagar mat! ;) Men man kanske kan hitta nån kokbok som ger idéer till bröllopsmat?! :)

Jag sitter och väntar på ett hemligt mail också, men pappa, DET KOMMER JU ALDRIG!!! :)

åååå i Påsk far vi till fjälls, va skönt det ska bli!! :)


Kommentarer
Postat av: Walle

Vi är i fjällen sef jag, men vart e mintun eller jägern? :)

2010-02-26 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0