Efterlyst

Nu är vår bil lyst i hela Sverige.. Parkerade den 00:10 inatt och i morse 06:40 stod den inte kvar.. Varför kan inte människor hålla sig till sina egna saker?? Jag blir så jävla trött, biljäveln är ju inte värd något för någon annan heller, men för oss blir den ovärdelig eftersom jag måste handla och sånt... Kul början på den här dagen.. Jag fyller ju år om två dagar också, grattis Sandra..!

Hoppas verkligen att dom har bränt om bilen då så att man får ut på försäkringen till en ny, det tråkiga är ju att man får ut till en halv ny, och vi har inte pengar till den andra halvan.. 
Har dom bara förstört massa saker i den så får man typ inte ut nått och då blir det bara till att betala... 

Ny tankad var den också, 13.22litern sved nog som det var när jag tankade upp den, nu känns det ännu roligare...

 

Kommentarer
Postat av: Svägerskan Johanna

Jädra snorungar!!! Hör av er så fort ni hör nått om bilen!!!

2010-07-01 @ 15:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0