Fru Malmsten

Jag är gift nu! :) Det vet ni säkert om men jag gifte mig för 11 dagar sedan! När jag tänker på det så känns det lite vemodigt att det faktiskt är över. MEN jag hade en så sjukt rolig dag, vi har pratat mycket om det Johan och jag, dagen slog faktiskt alla våra förväntningar med hästlängder!


Det är ju inte riktigt över än heller, alla bilder ska ju redigeras och sorteras sedan ska man pyssla ihop fotoalbum och tackkort, och inte att förglömma..... BRÖLLOPSRESAN!! :) Oj va vi längtar!!


Uppmanar alla att gifta sig, för det är verkligen en dag fylld av kärlek, inte bara med den man älskar utan också med sina vänner och släktingar! :)

Tack alla! :)


Fick mitt första brev adresserat till Sandra Malmsten, hur sjukt kändes inte det då? På ett vis känner man inte igen sig själv när man byter efternamn, men jag är rätt stolt att vara fru Malmsten! ;) (brevet sa att jag skulle beställa nytt körkort om det var någon som blev nyfiken)


Ska försöka börja blogga igen också..... IGEN :)

Foto: Grolla




Kommentarer
Postat av: Walle

Lycklig han är den där Johan!!!! Älskar dig Sandra/ Din för alltid

2010-06-10 @ 16:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0