Glad midsommar!!!!!!!!!!!!!!!

Idag är det nästn lika fint väder som i går, HÄRLIGT!!! Gick bättre på frukosten idag, är ine lika proppmätt, dock hade dom wienerbröd??? VARFÖR?? jag var såklart tvungen att äta en halv, det är inte heller frukost mat kan jag lova!

 

Shoppingen igår gick väl sådär för min del, hade super dåliga skor så efter ett par mil så började fötterna spricka och ha sig, AJAJAJ... Jag shoppade iallafall en långklänninge för 99:- Johan däremot fick jag kämpa för att få med mig hem, han ville in på ALLA affärer, jag skojar inte! Gullgubben va verkligen i shoppingtagen igår! :)

Sedan satt vi på uteservering och åt en förrätt till middag eftersom vi var så himla mätta efter lunchen, världens största skaldjursfat, Johan såg ut som han skulle kräkas när han surplade ostron HAHAHAHAHA

Efter det tog vi ännu en prommis, denna gång upp till medborgarplatsen som var ett ganska coolt uteställe tycker jag! :) Såg första kändisen där också, Alexander Bard! :)

 

På midsommar är tydligen nästan allting stängt hör i sthlm, och dom som bor här åker ut på "landet", så undra vad vi ska göra idag och i morgon, de återstår att se.

 

Ha en härlig kväll nu allihopa!! :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad bra att ni har det bra :)

2010-06-25 @ 09:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0