LILO!!! ;)

Jag ska snart berätta vem som vann fisketävlingen, men först:

Många har frågat mig om jag var nervös när jag skulle gifta mig, och det var jag faktiskt aldrig! Jag var lycklig och väldigt glad, allting kändes på ett vis overkligt och svårt att förstå, men jag var aldrig nervös. Däremot fanns det en annan tid på bröllopsdagen då jag faktiskt var ganska mycket nervös.

Det var strax innan vår "bröllopsvals". Vi hade övat in en egen dans från dirtydancing och vi hade klarat hela med alla steg typ en gång innan bröllopet! :) Men dansen blev så som bröllopsdagen, heeelt felfri och det kändes så himla roligt! Johan bjöd till och med på lite oväntad freesyling som han hade vägrat göra tidigare, hehe :) jag tror att alla uppskattade vår lilla dansshow också! :)

Härt är jag strax innan dansen, den gången på dagen då jag faktiskt var nervös!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0