Mätt som en plätt

Herreguuuud vilken frukost dom har här, det finns verkligen allt från äggröra,fil och bacon till pannkaka, sill och gravadlax, helt sjukt mycke att välja på!! Ska iallafall aldrig mer äta gravadlax till frukost!!!! passar inte!!

 

Nu ska vi ge oss ut på massa shopping i det OTROLIGT härliga vädret, fatta vilket väder det är!!

 

hotellrummet är jättefint, men i morse vid sextiden var det nå galna tyskar som körde gatlopp utanför vår dörr, jag kudne inte somna om så jag hoppa in i duschen och sen fönade jag håret! ;) Kom ut till sängen igen och då låg Johan med dubbla kuddar på öronen haha! :)

 

Ha en bra dag, det ska vi ha!!!!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh vad härligt! Jag älskar verkligen hotellfrukost. Jag förstår om du inte gillar den gravadelaxen, de brukar förstöra den med en massa socker ischlopischlo!!



Mer bilder vill vi se!! :D

Shoppa för mig också och ät en mjukglass ;)



Kramar

2010-06-24 @ 09:02:43
URL: http://shira82.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0