Midsommardagen

Igår var det alltså midsommar och det var verkligen högsommarvärme här, kändes som i utlndet nästan! Vi såg ungefär en miljon Stockholmare som hade köpt grillar och vollybollar, sedan flydde dom stan och kvar blev vi och japanerna! Vi tänkte åka på skansen och fira midsommar men tyvärr var det ca 2km kö till ingången så den planen sprack, vi hoppade på en buss utan airkondition och for tillbaka till "stan" yrade runt lite och höll på, jag fick sen sushi till lunch och det var ljuvligt! Sedan för vi till hotellet och bara softade med tidningar och fotboll innan det var dags för middag! God mat på uteservering i gamla satan, sedan satt vi ute vid vattnet och tittade på vattenskotrr och knasiga människor! :) Johan köpte efterrätt åt mig på ben & Jerrys (het sjukt med en hel kiosk men BARA B&J) så kom det en stor ankfamilj som jag ville mata med min strut, tyvärr såg en mås det och han/hon rapporterade genast till resterande måsbajsare.....

Idag vet jag inte vad vi ska göra, ingen av oss är vidare sugen på Grönan av någon konstig anledning! Jag vill se djuren på skansen men det lär ju va lika mycka folk i dag säkert!!!

 

Får se vad sista heldagen i sthlm har att erbjuda oss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0