Redigering

Idag har jag suttit och redigerat bröllopsbilder, dessutom har jag skickat in annons till ST, Dagbladet och Sundsvallsnyheter så nu är det bara att håll utkik! ;) 

Kan ju säga att det skiljer en heldel beroende på vilken tidning man vill ha bilden i, Dagbladet är kostnadsfritt och man får skriva 1000 tecken, ST kostar 349:- och max tecknen var kanske på 200-300 st så det kommer stå olika i alla annonser tyvärr, olika bilder är det också! :) Sundsvalls nyheter fick man endast skriva 150 tecken om jag kommer i håg rätt men det var även gratis så det kompenserar en heldel! 

Hel kvällen har jag suttit och mått illa nu, kanske för att jag åt 8 st pepparkakor med mjölk... PMS säger jag bara!! 

I helgen ska vi i väg på en mini smekmånad och bara vara!! Vi har inte varit ledig bara vi två utan något annat sedan bröllopet så det ska bli så himla mysigt! :) En månad sedan vi gifte oss nu!! Hur fort kan tiden gå???!!!

 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja tiden går ruskigt fort!

Imorgon firar vi 4-årig bröllopsdag och jag kan absolut inte fatta vart åren tog vägen, tyckte det var nyss vi stod där i körka =)

2010-06-22 @ 09:49:32
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/
Postat av: Jossan

Varför örvrigt jag som skrev den förra kommentaren, vet inte om jag fick med något namn på den =P

2010-06-22 @ 09:50:59
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/
Postat av: Johanna Malmsten

Illamående!!! :-O Nu väntar Emil på kussar nämligen

;-)

2010-06-22 @ 13:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0