Skaka rumpa

Vilket perfekt väder det är idag för mina planer! :) Lägenheten ska skina och lukta rosor! desutom ska jag göra klart en heldel bröllopsbilder och välja ut en som ska in i tidningen! Men det är fan inte lätt, vi blir ju så bra på kort ;) Nämen skämt åsido, jag hade ena duktiga fotografer måste jag säga för jag har massa fina bilder på min hårddisk!

Innan jag städar ska jag ta en varm choklad (även det är perfekt för vädret) sedan blire en långprommis med vovven så hon är nöjd och glad, and then lite uppdateriong i min städalista på spotify, seeeeen kan jag börja städa! Efter Våra bästa år såklart! ;)



Mitt underbara stöd på bröllopet! :)


Kommentarer
Postat av: Johan

Åh vad jag längtar!!!!!;) Vi får nog hjälpas åt i denna röra!!!

2010-06-15 @ 20:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0