(F)ittuniversitetet

Mogen titel va?! :) Nä men nu sitter jag här igen och det är trist trist + en hel del trist igen!

fast när jag kom hem igår så kändes det skönt så det ska jag försöka ha i tankarna nu! :) Jag jobbar bäst när det är knäpptyst och det är det faktiskt nu. Iallafall om man jämför med i går när det sprang omkring ungar och annat folk här...!

Nästa vecka börjar VFU:n också... Jippi säger många.... Blää säge jag..! Det västa med min utbildningar har varit VFU:n..! hur kul är det att vara som en svans på någon annan och hålla med allt vad dom säger för att inte få lägre betyg?? jaja det är näst sista nu, sen kommer jag aldrig mer ha VFU!!!!!!! :)

Jag skulle verkligen vilja gå på Betnér i morgon också.. men jag är fattigare än allt just nu så det blir väl till att göra nått tråkigt istället!!

Undra vad jag har för bilder på den här datorn då? Lägger upp några om det finns! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0