Förändring!!

Igår var jag på ett möte som ska förändra min livstil och mig själv! Nej, det är inte livets ord!!

Hockeyn var ju spännande och allt i går också!!! Kul att dom vann!
Jag satt faktiskt och funderade förut när jag transformerades så pass mycket att jag nu sitter och hejar på Timrå i soffan! Om någon frågar mig så hejar jag absolut inte på Timrå, men inombord gör jag faktiskt det nu! Men det kommer jag inte erkänna i verkligheten! ;)

*************ÄCKELVARNINGE!!!!!! ************
Förut började det klias som fan i min navel, och när jag tog ut fingret var det var och blod på de?!!! Hur kan man få ett sår i naveln!! Kände att jag klöste bort en sårskårpa..! VEM HAR RIVIT MIG I NAVELN???!!!

Nu ska jag gå och äta min frukost, undra vad den kommer att smaka? Sedan blir det C-uppsats... jag tappade helt skrivsuget i går kväll, inte rätt tid för det nu..! :(


Kommentarer
Postat av: Walle

Fin tjej!!!!!

2010-03-23 @ 08:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0