Happy!!

Bästa känslan måste helt klart vara glädje!

Det finns vissa saker som gör mig gladare än andra! :)

  • Vinna saker på lotter
  • När solen skiner
  • Klara kurser
  • Hoppa i vattenpölar
  • Klara mer vikter än den brevid på gymmet
  • Vinkvällar
  • Kommentarer i bloggen *HINT*
  • Leda min bejeweld lista
  • Nyfödda barn
  • När någon halkar (inte om man gör illa sig)


De är bara några saker jag tycker om! Visst gillar jag mycke saker?


Bilderna är här för att människorna ser glada ut!! :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha alla de där sakerna gillar jag också! Och så gillar jag att du skrivit ut varför bilderna är där så att jag förstår ;)

2010-03-13 @ 13:34:31
URL: http://idabitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0