Sjuk!!

Hej mina alla 17 läsare!!
Jag har varit sjuk och jag tror inte att ni tycker att det är jätte kul att läsa om hur mycket snor det är som rinner och hur synd det är om mig?! Jag är faktikst jättebra på att tycka synd om mig själv! :)

I helgen satt vi ute i solen och hade det sjukt bra! Patrik fyllde 37 och det firade vi med en dag i snön, spettsad varmchoklad och mat gjord över öppen eld! :) Fick till och med dit Lina efter många om och men!

Igår fick jag den efterlängtade ringen, och den var ännu snyggare än va jag kunde komma ihåg!!!!! Jag vill ha den på mig nu men jag får inte för Johan, han säger att han ska skicka den i ett brev till Törna!! över min döda säger då jag! Skulle aldrig lite på posten när de gäller min ring.

Så fick jag mail från företaget som ska sy upp min och tärnornas klänningar att dom måste försena min order!! Typiiiiskt!! men jag har satt bröllopsdatumet den 1/5 så jag har en månad till godo där! :) Innan dess är jag garanterad den iallafall! ;)

Nellies klänning kom igår och den var såååååå snygg!! Det såg ut som hon skulle på bal!! ;)

Idag kommer ni hitta mig på Miun, men först blir det nog en sväng på gymmet! Om jag hinner! :)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Så snygg ring!!!

Jag vill se Nellies klänning!! Fota fota fota =)

2010-03-09 @ 09:50:12
URL: http://shira82.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0