Sol i sinnet!

Idag har vi suttit ute i snön igen! :) Underbara sol säger jag bara!

Johan wokade mat till mig över öppen eld sedan hade vi det bara såååå skönt! Visst låter det bra! :) Det var så vi skulle ha det också, men när vi ska göra saker blir det inte alltid riktigt som vi planerat.

Vi hade bestämmt att vi skulle upp på Ankarsviksberget och sitta där i underbar sol och utsikt! Kom till skogsstigen som såg ut att vara ganska upptrampad. Det var en synvilla kan jag säga, jag han ta två steg sedan satt jag fast med snö upp till midjan och kunde inte komma loss.... Rut däremot cirkulerade runt mig som om hon retades bara för att inte hon sjunk ner.. När jag äntligen kom upp såg jag bruna fläckar på mina byxor.. HÄRLIGT!! Jag hade så klart fastnat mitt i nå Rådjursbajs eller nått...

Det slutade med att vi for hem till Mammas hus och satt på deras framsida och lagade maten för vi var så jäkla hungriga,´solen hade gått i moln också.... Men när vi tog första tuggan tittade solen fram!! :)

Vi hade iallafall jävligt roligt och gott vare!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Walle

Du glömde berätta att jag satt i bilen å hade startat den när du satt fast där i snön hahahaha men jag kom å hjälpte dig:) efter ett tag...

2010-03-12 @ 17:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0