Härlig dag!

Jag har haft en jättebra dag idag!! Varit och fotograferat Rut på Arken, drog på julmarknad och tittat på när Johan smocka kolbulle, sen gasade vi ut till Lagga och hämtade upp min vän Ida! :) For på bolaget och köpte en present sen köpte jag skitfina glögglas på Indiska!!! :)

Jag har svin hala pjucks nu btw... På vägen ner till julmarknaden var det bara att stå, fick nästan sätta in mina snowboardmoves för att ta mig ner! ;)

I morgon är det hockeydags, men Johan verkar inte hitta min klubba.. :( Var är den då? Nånb som har en att skänka?


Ingen som längtar till sommaren va???


Kommentarer
Postat av: Johan

undra vart vi gjort av klubba å hjälm?!?!!? du är bäst å jag längtar tills torsdag!!!

2010-11-21 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0