Nyår!!

På nyår ska vi ju som sagt till New York i år, det känns så sjuuukt spännande! :) Själva nyårsafton kommer vi spendera på Hudson terrace, en takterras med utsikt över Hudsonfloden. Det är ett place med kristallkronor och mahognydetaljer, ALLTSÅ!! Då vill man ju ha en sjukt snygg klänning också?? Jag hittade en igår kväll, den snyggaste jag har sett på länge! Tyvärr kostade den 1800:- så jag köpte den inte. Idag när jag skulle gå in och titta på den igen var den SLUT!!!! hallå.... det verkar finnas hur många som helst som inte har några problem med att köpa en klänning till det priset och nu kommer jag liksom aldrig ens få chansen....


Kommentarer
Postat av: Ida

Eeeh försök inte, jag vet att du började kolla på den där för flera veckor sedan ;)

2010-11-24 @ 13:56:04
URL: http://idabitar.blogspot.com
Postat av: Johan

Blogga mera vet jag!!!!

2010-12-01 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0