CB

Nu har jag haft en smygstarts vecka med CB men denna vecka blir det allvar, Lina, Ida och Johan är också med så jag kommer känna mig lite extra taggad! :)

Helgen har varit enormt rolig så det ska jag leva länge på!!! ;)

Annars då?? Nää inget särskilt förutom att jag saknar min favorit blogg som alltid fick mig att skratta lite så här på morgonkvisten!


Idag jobbar jag kortdag också, sjukligt skönt om det inte vore för att vi har avdelningsmöte 16:30 så jag måste tillbaka till jobbet då..!


Kom igen nu!! BLOGGA KVINNA!


Kommentarer
Postat av: kvinnan

Haha det är tur att jag är så snygg när jag ska gå ut! Satan vad vita mina tänder var... :(

2010-09-27 @ 13:51:44
URL: http://nonewhatsoever

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0