Kurr och burr!!

Just nu är jag inte det minsta hungrig men min mage lever om på HÖG ljudnivå, skit störigt för det lurar min hjärna att jag är hungrig! Sjukt!


I dag skulle jag axla på mig min proffesionella roll när jag för första gången skulle handla på rekvistiton till jobbet! Apoteket har jag som ansvarsområde! Sagt och gjort, stod säker i kassan med papper och körkort, kvinnan i kassan strulade lite och var osäker, men jag var stencool!!!

Tog upp min loka ur väskan och vad händer??? Jag ska aldrig skratta när Ida får övertryck på sin drink mer för jag lyckades spruta ner hela kassan, golvet samt kassörskan, mig själv och kunden bakom med päron och krusbär... sjukt mycket vatten 0.5 liter är, har aldrig sett sån explotion..!

Ville bara gå och typ dö, bad om ursäkt till alla, men kunden bakom sa att det gjorde inget för när hon var ungefär lika gamal som mig (kunden var ca 50år) så hade hon råkat spruta ner en människa med öl på krogen en gång.. Känns som det inte är samma sak...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0