Jobbet

Det känns rätt brta på jobbet nu, jag börjar se att vi kommer någon vart, vilket har varit otroligt energikrävande förut.. kanske kanske kanske kommer det bli som vi sagt nu!

Jag vet inte vad jag ska skriva annars, gör inte så mycket mer på dagarna än att jobba och sen är jag dödstrött så jag är bara hemma och pillar med nått innan jag somnar. Önskar att jag kunde få fingrarna ur och börja träna som jag vet att jag vill men aldrig gör... :( Blir så besviken på mig själv! Jag blir ju så mycket piggare och gladare om jag rör på mig!


Kommentarer
Postat av: Johan

Härliga du!!! Tänkte gå på helex när jag kommer hem, vi gör de tillsammans om du vill!?!?! Puss

2011-08-30 @ 22:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0