Söndag

BÄSTA Söndagen på läääänge! :) Idag har vi packat ner en matsäck och ska bege oss på auktion hela dagen! Tillbaka där det startade, Stavreviken!! Var ju på auktion för första gången med mamma i just Stavreviken och kom hem med massa fynd, efter det är jag fast! Jag ÄLSKAR auktioner!! Får väl återkomma med evenutuella fynd senare!

I kylskåpet står det färdig tinade kräftor som vi ska sörpla i oss i kväll, mmm gott!! och som avslutning på en förhoppningsvis fantastisk dag blir det Russell Crowe i Robin Hood! :)

hur avis blev ni nu dåååå?? vaaaa? ;)

riktigt snygg bild på mig och Rut va? hahaha

Kommentarer
Postat av: Johan

Kan inte bli avis för jag va med!!! Rut älska å va me på kort:)

2011-08-07 @ 22:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0