Uppdatera

Hela tiden ber Johan att jag ska uppdatera eftersom han har en iphone nu, vilket betyder att han kan gå in och läsa hela tiden. Men det är ju så sjukt trist å uppdatera när man inte får några kommentarer. Jag tror dock att det flesta "vardagsboggare" och kanske även "storbloggarna" är väldigt dåliga på att kommentera själv också! Jag är det iallafall, jag kan läsa och uppskatta det folk skrivr i bland nästan vika mig dubbelt av skratt, men när jag sen är tillfredställd så klickar jag mig vidare i bloggvärlden utan att lämna några spår eller bevis på att jag tyckte det var bra.

Så kanske ska jag bara hoppas att dom 10 som troget läser min blogg, även när jag inte uppdaterat på veckor, gillar den!?

Jag vill ju blogg för min egen skull för det är så sjukt roligt att kolla tillbaka och se vad man gjort.

Idag har jag stängning på jobbet, och jag måste komma ihåg att ta mitt låskort från korstapersonalen eftersom dom flyttar hem till sin förskola nästa vecka!



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag gillar! Och håller med, sjukt tråkigt utan kommentarer, hosthost. Fast jag är också sämst på att kommentera, så jag kanske ska sluta kasta pilar i gummibåten.

2011-08-05 @ 16:19:26
URL: http://idabitar.blogspot.com
Postat av: Nellie ! :)

jag läser din blogg, och tittar alltid in om du har lagt in nya inlägg, jag tycker din blogg är skitbra sandra! ;)

2011-08-08 @ 17:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0