fix it

Nu håller jag på göra mig klar för Annso och Soffes stora dag! :)

Kan rekomendera er so ska på bröllop frmöver att fixa naglarna efter ni har fixat håret.. pillade med naglarna i ca 1,5timmar och fick tillslut ett någorlunda resultat, därefter gick jag runt och väntade på den enormt långa torktiden. När det äntligen var klart skulle jag börja fixa håret.. tror att det är två naglar som ser ut som dom gjorde innan... bajs.. men nu får det vara så har inte tid att fixa om det!

syns inte så bra men här är mina naglar iallafall



Håååret, syns inte heller så bra men lite kanske?


'

Och Sminket hahaha

Kommentarer
Postat av: Johan

Fin du är!!!!

2011-07-31 @ 20:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0