London

I dag är det lördag, det betyder att i morgon är det söndag och det i sin tur betyder att vi ska till London! 12 st är vi som åker nästan hela underbara familjen!! Tåget går tidigt i morgon så Rut ska få åka till sin "moster" ikväll redan! ;) Ida ska ta hand om vår lilla byracka och hon kommer nog ha det fantastiskt bra där.

 

Idag är jag fruktansvärt lättirriterad kan jag säga och Johan går mig på nerverna från början till slut, jag blir galen! Är en riktig PMS-kärring kan jag lova!! Idag är det en dag då alla ska göra som jag vill och tycka som jag för annars biter jag av dom huvet på en halv sekund..!! Borde sitta en varningskylt på denna vandrande hormonfyllda bitterbollen.

Men jag har ju semester iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0