Helgen

Helgen blev inte alls som den skulle, vi skulle till Karlstad och fira Anders som fyllt 40, men bilen vi skulle ta ner gick sönder och hann aldrig bli lagad i tid, plånböckerna är alldeles för tom för att vi skulle kunna ta vår egen bensinslukare ner så det blev ett hastigt och trist slut på de planerna.
I fredags fick jag ett migräanfall också.. det är nog bland det värsta jag har varit med om, började med att jag blev helt blind typ, såg inge ens mina egna händer när jag höll upp dom framför ögonen. Lyckades ringa mamma (tack iphone för röststyrning) och därefter fick jag prata med flera olika läkare eftersom vi blev skraj att jag hade fått nån form av hjärblödning eftersom ögonen inte hängde med när jag rörde mig, jag hade ingen huvudvärk och synen försvann, sedan började mamma fråga om jag hade druckit hembränt, men de hade jag inte! till slut kom huvudvärken från H-vetet och jag fick ligga under en kudd i sängen för att inte få en strimma ljus på mina ögon... fan så ont det gjorde och jag trodde jag skulle kräkas ett flertal gånger.
Skönt att det inte var en hjärnblödning iallafall, men jag börjar undra vad det är för fel på mig eftersom jag är sjuk jämt, får allergier från ingenstans och nu ska jag få migrän också!
Vi picknickade iallafall i fredags och firade ett efterlängtat och ROLIGT besked! :) Vi har fått lånelöfte och kommer inom den närmsta framtiden förhoppningsvis köpa oss en villa! ;) Skönt med lite glädje besked i en annars ganska grå vardag!
GRATTIS på födelsedagen Anders, synd att vi missade det!! Och hoppas att Annso och Stophe hade en underbar dag igår när dom rövades bort på sin möhippa/svensexa!! Det såg ut så på bilderna iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0