Lyx

Idag har jag varit till farfar och kikat hur han mår, han såg inte ut som sig själv men han har ju en vilja av stål så han kämpar sig tillbaka! Jag har varit väldigt skraj för att åka och hälsa på eftersom jag hatar när något förändras, men nu är jag glad att vi for dit. Efter det for vi till Birsta och köpte en dag och en natt cream på body shop, gick med i deras klubb också så att jag fick en bodybutter. Så när jag kom hem har jag haft värsta hemaspa kvällen, först fick jag massage av min snygga man, sen noppa jag ögonbrynen och peelade hela mig, nu luktar jag gott av mitt nya bodybutter och ska snart krypa i säng med nattkrämen i fejjan! :)
I morgon ska jag till frissan också, värsta lyx dagarna för miiig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0