Midsommar

Ja idag är det midsommardagen, och de flesta har nog den oligatoriska skallbanken somm brukar följa midsommarafton. Jag har mått bra hela dagen eftersom jag tog det relativt lugnt igår.
Började med att vi blev bjudna på en super lyxig champangefrukost hemma hos Ida, det var hur mysigt som helst och Jessica bestämde att det var något som skulle bli tradition! ;)
Vi var bjudna ut till Bänkåsviken till Lina och Jonas stuga (läs Micke och Karins). Det var super bra arrangerat och jätteroligt att träffa alla som man inte träffar så ofta. Dom hade fixat så vi hade knytisbuffe till lurre med massa sillsorter, kräftstjärtar och annat gotti. Sen var det lekar och grejer innan vi grillade och startade igång festen.
Själva festen innehöll allt man kan tänka sig, skratt, grått, ilska, kärlek och lite nakenbad haha! ;) Natten hade dock slutat rätt trist för do som var kvar men jag hoppas att allt löser sig!
Har kameran nerpackad så jag bjuder på en bild på min nya frisyr så länge! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0