Nationaldag!

Idag är det Sveriges nationaldag, jag coh Johan promenerade ner på stan och firade lite grann, sen gick vi hem igen. Det var tokmycke folk på stan och massa roliga saker att titta på, men eftersom jag var så smart och tog med Rut så fick jag mest bära runt på henne så att hon inte skulle bli platt...!
Kul att det dras i gång lite, jag älskar ju att fira saker!
Men nu på kvällen har jag känt mig hängig och febrig... ont i öronen har jag också.. Det var ju ända över en månad sedan jag var sjuk, nästan två tror jag! Så det är väl klart att det är dags igen........ :( Nä men jag ska gå och sova nu så att jag förhoppningsvis är pigg till jobbet i morgon..
I morgon ska vi på banken också, förhoppningsvis får vi ett efterlängtat lånelöfte så vi kan köpa ett hus i den närmsta framtiden.
Sov gott allehooopa

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar att bloggen lever igen! Krya på dig pinglan!

2011-06-07 @ 19:43:23
URL: http://idabitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0