Semester x2

Jag tog två semesterdagar efter senaste lusinvationen... det tog knäcken på mig faktiskt.. jag är så sinnes less på att vara sjuk och skit hela tiden, och när jag fick min tredje lusomgång kändes det som att jag bara ville säga upp mig och gå..

Nu vill jag ju inte det egentligen eftersom jag tycker att jag har ett roligt och viktigt jobb, men det har varit väldigt många uppförsbackar..!!

Så de här två semesterdagarna vad ska jag göra av dem? Idag: Ut på birsta en sväng och köpte jordgubbar och jobbskor, hem och spela facebookspel och nu ska jag bort till Ida och hjälpa henne att bära!


Imorgon: Sova länge, se på tjejfilmer hela dagen (om vädret är det samma), kanske kolla på lite "fixa själv" sidor på nätet! :) Skööööönt!


Det bästa jag visste var när jag fick åka bak med hunden hem från förskolan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0