Sommar!

Jag tror faktiskt att sommaren är här nu, den är efterlängtad faktiskt! :) Jag är ju som många vet en vinter älskare, men den här vintern var så ruskigt kalla att jag fortfarande fryser inombords...!!

SOmmaren är så full med planer att jag blir alldeles stressad, det är något nästan vaje helg och samtidigt måste vi få till ett fungerande sprande så man inte hamnar i blåsväder, vi har ju börjat få verkliga planer om hus också så då måste vi ha en så kallad buffert! :)

Annars har jag inte så mycket att säga ikväll, har varit febrig och hängig men det går nog till sig snart!

Bjuppar på lite bilder från helgen!



Nellies första dopp i havet!

och det här är Patriks!

Vi grillade korv

Fiskade

Sedan for vi till Tjärned och möttes av en UNDERBAR sommar känsla!!

som ett vykort!

Göran och Rutan

Vi vandrade upp på två berg

Christina gick väldigt nära stupet, själv höll jag mej på avstånd, huuua!

Så fikade vi på nästa berg!

Högt uppe på berget! :)

och en liten öl på balkongen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0