klagomur

Jag känner mig verkligen som en klagomur, men så får det vara för det är faktiskt pissjobbigt att må dåligt hela tiden. Det påverkar mitt humör och framförallt min ork att må dåligt och vara matt hela tiden. Febern och illamående attakerna kommer i omgångar och jag har av och till "växtvärk" i magen. Mina blodprover är känns bara spretiga och går upp och ner om varandra hela tiden, varken jag eller nån annan får nått grepp om det. Ena dagen har jag alldeles för lågt blodvärde nästa dag är det lågt men inom gränsen men då ligger jag lågt i kalkvärdena, som i sin tur har stigt till nästa gång och då har vi istället en sänka som har gått upp, åssa dessa mystiska blödningar, var kommer dom ifrån liksom...? Äh jag fattar ingenting.. Vill bara få reda på vad som är fel nu för jag känner knappt igen mina ögon i spegeln längre. Dom ser helt livlösa ut

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen babe! Shake the booty ey!!!:) du kommer bli frisk som en nötkärna!!!!

2011-09-19 @ 15:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0